ALGEMENE VOORWAARDEN LIESJE BLOEMEN & INTERIEUR STYLING


1.1 Deze Algemene Voorwaarden van Liesje • Bloemen & Interieur Styling zijn van toepassing op alle aanbiedingen, producten, bestellingen, overeenkomsten en leveringen betreffende alle bloemarrangementen, plantenarrangementen, bruidswerk en afscheidsbloemen van Liesje • Bloemen & Interieur Styling.

1.2 Als u bestelt, gaat u akkoord met deze Algemene Voorwaarden. Lees deze dus zorgvuldig door voordat u een bestelling plaatst.

1.3 Liesje • Bloemen & Interieur Styling is gevestigd in Schoonebeek. Het volledige adres is Liesje • Bloemen & Interieur Styling, Europaweg 131-3, 7761 AC Schoonebeek. Het e-mailadres is bloemen-en-interieurstyling@outlook.com. Het KvK-nummer is 80902650. Het btw-identificatienummer is NL003503262B80.

1.4 Als er vragen zijn over deze Algemene Voorwaarden, neem dan per e-mail contact op met Liesje • Bloemen & Interieur Styling.

ARTIKEL 2. OVEREENKOMST EN BESTELLING

2.1 Vanaf het moment dat u een bestelling plaatst, is er sprake van een bindende overeenkomst. Liesje • Bloemen & Interieur Styling verwerkt de bestelling nadat de betaling is ontvangen. Tot dat moment is Liesje • Bloemen & Interieur Styling de enige eigenaar van de producten.

2.2 Zodra de betaling voldaan is, ontvangt u een e-mailbericht dat de betaling is geaccepteerd, hierbij zit een factuur (met vermelding van btw) en de details van de bestelling.

2.3 Afbeeldingen en specificaties zijn ter indicatie. Alle bloemarrangementen, plantenarrangementen, bruidswerk en afscheidsbloemen zijn handgemaakt met natuurlijke materialen en kunnen dus iets afwijken van het afgebeelde exemplaar. Ook kan de kleur van het geleverde product door het fotograferen iets afwijken. Als een product niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het retourneren (zie artikel 6), maar het kan nooit een aanleiding vormen om een claim in te dienen.

ARTIKEL 3. BETALING EN BETAALMETHODEN

3.1 Betaling geschiedt via de webshop per Mollie/iDeal. Liesje • Bloemen & Interieur Styling accepteert Mollie/iDeal-betalingen via diverse banken.

3.2 Uitsluitend door Liesje • Bloemen & Interieur Styling verstrekte cadeaubonnen kunnen worden gebruikt bij de betaling in de winkel (online (nog) niet mogelijk). Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar tegen geld.

3.3 Indien Liesje • Bloemen & Interieur Styling per ongeluk een verkeerde prijs heeft vermeld op de website
– en het gaat duidelijk om een vergissing – heeft Liesje • Bloemen & Interieur Styling het recht om die prijs aan te passen. Ook als u dat artikel al heeft besteld. Liesje • Bloemen & Interieur Styling zal in dat geval contact met u opnemen.

3.4 De prijzen van de bloemarrangementen, plantenarrangementen, bruidswerk en afscheidsbloemen op www.liesje-bloemeneninterieurstyling.nl zijn in euro’s, inclusief 9% btw, maar exclusief verzendkosten. De prijzen van de vazen, potterie, glaswerk woondecoratie en accessoires zijn in euro’s, inclusief 21% btw, exclusief verzendkosten.

ARTIKEL 4. LEVERTIJD EN VERZENDKOSTEN

4.1 De levertijd is 1-2 werkdagen. Indien u een exacte bezorgdatum aan geeft, wordt op die dag het product geleverd. Besteld u een bloemarrangementen, plantenarrangementen, bruidswerk of afscheidsbloemen waar speciale producten of materialen voor besteld moeten worden, dan neemt Liesje • Bloemen & Interieur Styling contact met u op.

4.2 De verzendkosten zijn afhankelijk van waar het product geleverd moet worden.

ARTIKEL 5. LEVERING

5.1 Alle bestellingen worden bezorgt door onze bezorgservice.

5.2 Als het verkeerde afleveradres is opgegeven en daardoor extra kosten van ontstaan, brengt Liesje • Bloemen & Interieur Styling deze extra kosten bij u in rekening.

5.3 Liesje • Bloemen & Interieur Styling streeft er altijd naar de bestelling binnen de verwachte levertijd bij u te laten afleveren. 

5.4 Tot en met het moment van levering draagt Liesje • Bloemen & Interieur Styling de verantwoordelijkheid voor de bestelling. Na levering wordt de verantwoordelijkheid overgedragen aan u.

5.5 Houd er rekening mee dat de in artikel 4 genoemde levertijden de verwachte levertijden zijn. In het geval dat een product niet binnen de verwachte periode wordt geleverd, is het niet mogelijk een claim in te dienen. Liesje • Bloemen & Interieur Styling zal echter altijd al het mogelijke in het werk stellen om te zorgen dat uw bestelling op tijd aankomt.

ARTIKEL 6. RETOURNEREN/KLACHTENREGELING

6.1 U heeft het recht om de geleverde producten van Liesje • Bloemen & Interieur Styling na ontvangst te retourneren. Liesje • Bloemen & Interieur Styling hoopt natuurlijk dat u blij bent met uw aankoop. Als dat niet het geval is en heeft u een klacht betreffende zichtbare gebreken aan het geleverde product, dan dient u direct na constatering of in elk geval binnen 24 uur na ontvangst, per mail of telefoon dit bij Liesje • Bloemen & Interieur Styling te melden.

6.2 U komt langs met het geleverde product in de winkel en wij kijken naar een passende oplossing. Adres: Liesje • Bloemen & Interieur Styling, Europaweg 131-3, 7761 AC Schoonebeek. 

6.3 De kosten en de verantwoordelijkheid van de retourzending zijn voor u. 

6.4 Bij het ontstaan van kwaliteitsklachten dient de consument het product te tonen bij de bloemist en/of een foto met klachtomschrijving te sturen naar Liesje • Bloemen & Interieur Styling.
Liesje • Bloemen & Interieur Styling heeft het recht de retourzending van beschadigde producten te weigeren, indien deze beschadiging niet veroorzaakt is door Liesje • Bloemen & Interieur Styling.
Liesje • Bloemen & Interieur Styling zal in dat geval contact met u opnemen.

6.5 Liesje • Bloemen & Interieur Styling retourneert geen geld. Wel schrijven wij een tegoedbon voor u uit die u altijd kunt inleveren.

ARTIKEL 7. VERZORGEN

7.1 De bloemarrangementen, plantenarrangementen, bruidswerk en afscheidsbloemen van Liesje • Bloemen & Interieur Styling zijn handgemaakt en bestaan uit natuurlijke materialen. Om ervoor te zorgen dat de producten lang mooi blijven is het raadzaam om ze niet op plaatsen te leggen of te hangen vol in de zon.

ARTIKEL 8. COPYRIGHT

8.1 Alle foto’s en afbeeldingen die worden gebruikt door Liesje • Bloemen & Interieur Styling zijn auteursrechtelijk beschermd. Zonder schriftelijke toestemming van Liesje • Bloemen & Interieur Styling mogen foto’s en afbeeldingen niet worden gereproduceerd en in het openbaar worden gebruikt.

ARTIKEL 9. PRIVACY

9.1 Liesje • Bloemen & Interieur Styling respecteert de vertrouwelijkheid van de door haar klanten verstrekte gegevens in overeenstemming met de geldende privacywetgeving, met name de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

9.2 De door de klant verstrekte gegevens worden door Liesje • Bloemen & Interieur Styling uitsluitend gebruikt om de door de klant bestelde producten te kunnen leveren en te factureren. De klant is verantwoordelijk voor de juistheid van de verstrekte gegevens.

9.3 De op de factuur vermelde klantgegevens zijn onderdeel van de financiële administratie van Liesje • Bloemen & Interieur Styling. Die gegevens worden ook verstrekt aan het bedrijf dat de administratie van Liesje • Bloemen & Interieur Styling verzorgt
en waarmee Liesje • Bloemen & Interieur Styling een verwerkingsovereenkomst heeft gesloten waarin de vertrouwelijke behandeling van die gegevens is geregeld.

9.4 Liesje • Bloemen & Interieur Styling maakt gebruik van een veilige website en van beveiligde elektronische betaalmogelijkheden.

ARTIKEL 10. GESCHILLEN

10.1 Op elke overeenkomst en deze Algemene Voorwaarden is uitsluitend het Nederlands Recht van toepassing.
Deze Algemene Voorwaarden zijn voor het laatst bijgewerkt en van kracht geworden d.d. 30-10-2022


RETOURBELEID


U heeft het recht om de geleverde producten van Liesje • Bloemen & Interieur Styling na ontvangst te retourneren. Liesje • Bloemen & Interieur Styling hoopt natuurlijk dat u blij bent met uw aankoop. Als dat niet het geval is en heeft u een klacht betreffende zichtbare gebreken aan het geleverde product, dan dient u direct na constatering of in elk geval binnen 24 uur na ontvangst, per mail of telefoon dit bij Liesje • Bloemen & Interieur Styling te melden.

U komt langs met het geleverde product in de winkel en wij kijken naar een passende oplossing. Adres: Liesje • Bloemen & Interieur Styling, Europaweg 131-3, 7761 AC Schoonebeek. De kosten en de verantwoordelijkheid van de retourzending zijn voor u. 

Bij het ontstaan van kwaliteitsklachten dient de consument het product te tonen bij de bloemist en/of een foto met klachtomschrijving te sturen naar Liesje • Bloemen & Interieur Styling. Liesje • Bloemen & Interieur Styling heeft het recht de retourzending van beschadigde producten te weigeren, indien deze beschadiging niet veroorzaakt is door Liesje • Bloemen & Interieur Styling. Liesje • Bloemen & Interieur Styling zal in dat geval contact met u opnemen.

Liesje • Bloemen & Interieur Styling retourneert geen geld. Wel schrijven wij een tegoedbon voor u uit die u altijd kunt inleveren.